ENAC informează într-un comunicat că "a emis un decret de urgenţă prin care revocă licenţa provizorie care i-a fost acordată temporar la 25 iunie".
Această autorizaţie fusese acordată "cu condiţia ca, în aşteptarea restructurării sale financiare, compania să-şi onoreze angajamentele, graţie lichidităţilor suficiente pentru garantarea gestionării planului operaţional programat", subliniază Autoritatea italiană.
În afara a 15 oraşe italiene, MyAir, creată în 2004, operează curse către 15 destinaţii internaţionale, inclusiv România.
ENAC spune că MyAir "nu a furnizat dovada unor dezvoltări concrete în ceea ce priveşte recapitalizarea", în timp ce situaţia conturilor sale nu permite "asigurarea unei acoperiri a costurilor pentru servicii de bază".
Autoritatea a apreciat, în concluzie, că prin "continuarea activităţii companiei s-ar fi agravat (...) prejudiciile suportate de pasageri".
Autoritatea Aviaţiei Civile Italiene (ENAC), care a anunţat miercuri suspendarea licenţei de zbor pentru compania italiană low-cost MyAir, ce operează curse şi spre România, a obligat-o pe aceasta din urmă să redirecţioneze pasagerii către alte zboruri, informează AvioNews.
ENAC a mai cerut MyAir să furnizeze serviciile obişnuite pentru pasageri. Transportatorul aerian putea face faţă datoriilor pe care le avea, dar nu a demonstrat capacitatea de a furniza servicii regulate. Din acest motiv, autoritatea italiană i-a suspendat autorizaţia, precizează agenţia internaţională de presă specializată în ştiri din domeniul aeronauticii.
Suspendarea licenţei de zbor, pe o durată neprecizată, intră în vigoare începând de vineri, 24 iulie, "de la ora 0 şi 1 minut", ora locală.
ENAC a informat într-un comunicat citat de AFP că "a emis un decret de urgenţă prin care revocă licenţa provizorie care i-a fost acordată temporar la 25 iunie".
Această autorizaţie fusese acordată "cu condiţia ca, în aşteptarea restructurării sale financiare, compania să-şi onoreze angajamentele, graţie lichidităţilor suficiente pentru garantarea gestionării planului operaţional programat", subliniază Autoritatea italiană.
În afara a 15 oraşe italiene, MyAir, creată în 2004, operează curse către 15 destinaţii internaţionale, inclusiv România.
ENAC spune că MyAir "nu a furnizat dovada unor dezvoltări concrete în ceea ce priveşte recapitalizarea", în timp ce situaţia conturilor sale nu permite "asigurarea unei acoperiri a costurilor pentru servicii de bază".
Autoritatea a apreciat, în concluzie, că prin "continuarea activităţii companiei s-ar fi agravat (...) prejudiciile suportate de pasageri".
ENAC îi convocase la mijlocul lunii iulie pe conducătorii companiei din cauza "numeroaselor disfuncţionalităţi" care au afectat punctualitatea şi regularitatea zborurilor, o situaţie din cauza căreia au avut de suferit "sute de pasageri".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu